Komunikacja Transformująca™ 2014

Warszawa  7-10 lipca 2014

Legendarny warsztat Komunikacji Transformującej
prowadzony przez

Twórcę: Richarda Bolstada

14_Richard Bolstad TC 2012

Richard Bolstad

„Naucz się
jak uzdrawiać związki na co dzień,
negocjować tak, by wszyscy wygrywali,
swobodnie przeprowadzać trudne rozmowy
i transformować konflikty w dobre relacje”

 

Drodzy Coachowie, Trenerzy, Menedżerowie, Mentorzy, Liderzy,
Drodzy Rodzice i Nauczycie, bo każdy z Was jest przecież Liderem,

  • Czy chcąc zmotywowac pracownika powiedziałeś o parę słów za dużo, czym de facto oslabiles jego motywację?
  • Czy w trakcie negocjacji poczules się zestresowany bo choć miałeś dobre intencje i tak rozmowa powoli zamieniała się w bitwę, w której przegrani byli po obu stronach?
  • Czy zdarzyło Ci się, że po prostu nie wiedziałeś, jak wesprzeć drugą osobę?
  • Czy zdarzyło Ci się kiedykolwiek powiedzieć żonie cudowny komplement, co spowodowało, że wyszła z pokuju trzaskajacz hukiem drzwiami?
  • Czy ty, żono, powiedziałaś jakieś zdanie do męża, które sprawiło, że zaszył się w swojej jamie na parę godzin a może nawet parę dni?
  • Czy  miałeś kłopot ze zwróceniem komuś uwagi na niewłaściwe działanie, brak działania, niedotrzymanie zobowiązania?
  • A może stanales przed potrzebą radykalnej zmiany paradygmatu w organizacji i nie miałeś narzędzi, by tę zmianę przeprowadzić systemowo.

Już nie musisz poświęcać własnego interesu, aby druga strona była zadowolona, nie musisz „ograc” drugiej strony, by osiągnąć własny cel.

Pozwól, że wyjaśnię…

Mówi się, że są cztery możliwości: Wygrana-Wygrana, Wygrana-Przegrana, Przegrana-Wygrana i Przegrana-Przegrana. Tylko że strona przegrana będzie chciała wziąć odwet i nie spocznie, aż drugą strona także przegra. Więc w rzeczywistości pozostają tylko DWIE możliwości: Przegrana-Przegrana i Wygrana-Wygrana.

Kiedy zaprosiłem do Polski Richarda z tym warsztatem, sądziłem, że przedstawi po prostu jeszcze jeden model rozwiązywania konfliktów. Okazało się, że rozwiązywanie konfliktów to tylko jeden z elementów tego fantastycznego szkolenia, które transformuje życie. Udział w tamtym szkoleniu zmienił moje życie. Inni uczestnicy także o tym mówią. Teraz mam okazję przekazywać te bezcenn umiejętności dalej.

Czy ten trening jest dla Ciebie?   Sprawdźmy…

Jesteś menedżerem i masz dość pracowników przychodzących, byś rozwiązał problemy, jakie napotykają – chcesz, by byli bardziej samodzielni
Masz swojego zwierzchnika, który obarcza cię nadmierną lub niedostateczną odpowiedzialnością i chcesz to zmienić
Masz nadmiar pracy, którą wykonujesz za innych i chcesz, by każdy wywiązywał się z własnych obowiązków
Lubisz wspierać swoich podwładnych i chcesz to robić lepiej i skuteczniej
Awansowales na stanowisko menedżerskie, bo świetnie rozwiązujesz problemy i chcesz zająć się swoimi zadaniami zamiast nadal rozwiązywać problemy, które potrafią rozwiązać twoi podwładni
Jesteś coachem i nie zawsze umiesz wskazać kto jest właścicielem problemu, z którym zmaga się twój klient (coachee)
Pracując jako coach z pracownikami firmy, która ci płaci i ma swoje oczekiwania, bywasz w trudnych sytuacjach – między młotem a kowadlem – i chcesz dobrze sobie radzić z takimi sytuacjami
Organizacja oczekuje od ciebie wdrożenia ‚coachingowego stylu zarządzania‚ i chcesz to zrobić w najlepszy możliwy sposób
Zauważasz, że nie każdy wierzy, że obie strony mogą wygrać, i chcesz tworzyć sytuację Wygrana- Wygrana bez względu na przekonania drugiej strony
Zdarza się, że potrzebujesz mediować (w środowisku biznesowym i/lub prywatnym) – chcesz mieć skuteczny sposób mediacji, który pozwoli ci być efektywnym i jednocześnie obiektywnym

 

Niesamowite dla mnie jest to, że te same umiejętności tak znakomicie działają i w rodzinie, wśród przyjaciół, i w środowisku biznesowym czy w innych organizacjach. Ich użycie wielokrotnie pomogło mi dogadać się w trudnych momentach, pomaga mi wspierać rozwój moich dzieci, budować ich samodzielność i odpowiedzialność, ale także z wieloma problemami w kontekście biznesowym poradziłem sobie dzięki nim. Uczę tych umiejętności także menedżerów w firmach, w których jest potrzebne zwiększenie odpowiedzialności pracowników odciążenie menedżerów.

Dla mnie osobiście przełomem było odkrycie, że nie muszę przegrać, by drugiej stronie pozwolić wygrać. I że drugą strona nie musi przegrać, abym ja mógł wygrać. Nauczyłem się tak komunikować, aby OBIE strony wygrywały zarówno w prostych sprawach, jak i w przypadku dużych kontraktów czy ciężkich przeżyć emocjonalnych.

Nauczyłem się także obserwować, w jakim stopniu dana organizacja jest oparta na zasadzie Wygrana- Wygrana, a w jakim stopniu podlega stereotypom i grom korporacyjnym. Teraz mogę na to wpływać ucząc tego sposobu komunikowania się wewnątrz firm i na zewnątrz.

 

ZAPISUJĘ SIĘ JUŻ TERAZ

Zapisy tylko do 31 maja br.

 

Oto przykłady, czego SZCZEGÓŁOWO nauczysz się na tym treningu:

Transforming   CommunicatationPowtorzysz podstawowe umiejętności komunikacyjne:
Jak komunikować się skutecznie, zrozumiale, partnersko

TAK Tajniki rozpoznawania celów i definiowania ich w sposób, który ułatwia ich osiąganie
TAK Używanie języka negatywnego i pozytywnego – wpływ języka na komunikację
TAK 5 sposobów budowania porozumienia (rapport)
TAK BHP – dbanie o własny dobry stan
TAK Strategie czucia się niezwykle docenionym
TAK Słownik określeń charakterystycznych dla poszczególnych zmysłów
TAK Unikalny sposób na błyskawiczne rozpoznawanie, kto jest właścicielem problemu

 

Transforming   CommunicatationUmiejętności wspierania innych w rozwiązywaniu problemów (zamiast rozwiązywać je za nich)

TAK 12 nawykowych reakcji, które PRZESZKADZAJĄ w porozumieniu
TAK 3 języki zmysłów: jak, i po co, wyrażać stany emocjonalne w tych językach
TAK Pytania otwarte i umiejętność stosowania pytań otwartych
TAK Słuchanie odzwierciedlające i umiejętność słuchania odzwierciedlającego
TAK Wyjątkowy proces prowadzajacy rozmówcę do znajdowania własnych rozwiązań 

 

 

Transforming   CommunicatationUmiejętność dbania o własne sprawy w sposób zachowujący dobrą relację

TAK Agresywny czy nieasertywny? – do czego prowadzą obie postawy
TAK 7 założeń, które transformuja komunikację
TAK Komunikat „Ja” – jak być asertywnym i jednocześnie utrzymywać dobrą relację
TAK Jak budować komunikat „Ja”, aby był skuteczny
TAK Metoda dwóch kroków – jak komunikować się w różnych wariantach sytuacji, gdy to ty masz problem

 

  Transforming   Communicatation  Umiejętność rozwiązywania konfliktów
i wzmacniania w ten sposób relacji

TAK Rama partnerstwa – tworzenie dobrego startu do rozwiązania konfliktu
TAK Myślenie w kategoriach Wygrana-Wygrana
TAK Lista kontrolna znajdowania rozwiązania Wygrana-Wygrana w sytuacji konfliktu potrzeb
TAK Użycie siły/władzy – kiedy i jak używać siły lub władzy i w jaki sposób minimalizować negatywne skutki
TAK Zastosowanie Komunikacji Transformującej w pracy z małymi dziećmi
TAK Postępowanie z przełożonymi
TAK Rozwiązywanie konfliktów wartości
TAK Myślenie przez pryzmat konfliktu wartości
TAK Pełny model Komunikacji Transformującej (Transforming Communication(TM))
TAK Dzielenie się i upowszechnianie tej metody budowania relacji i rozwiązywania konfliktów

 

Podsumowanie – co otrzymasz w ramach tego treningu:

  

Uznawany na całym świecie certyfikat Transforming Communication(TM) zabezpieczony hologramem
70-stronicowy skrypt zawierający wszystkie nowe pojęcia wprowadzone na treningu i wszystkie ćwiczenia z treningu
3 ważne artykuły na temat zastosowań Komunikacji transformującej w praktyce napisane przez Richarda Bolstada
Prawo przystąpienia do treningu trenerskiego metody Transforming Communication prowadzonego przez Richarda Bolstada (pod dodatkowym warunkiem posiadania certyfikatu Praktyk NLP wystawionego przez dobry ośrodek)
Dostęp do forum absolwentów treningu Transforming Communication, którzy podobnie myślą o konflikcie, jako sposobności budowania dobrych, długotrwałych relacji

 

Zainwestuj cztery dni w mocno zmotywowanej grupie, która chce być najlepsza w komunikacji transformującej relacje, związki i biznesy.

 

Mnie osobiście ten kurs dał nie tylko narzędzia niezbędne w każdej w tych sytuacji, ale przede wszystkim nauczył mnie jak utrzymywać dobre relację w trudnych i bardzo trudnych sytuacjach, i jak wspierać innych i siebie jednocześnie.

Zapraszam i życzę wielu okazji do przekształcania konfliktów w dobre, długotrwałe relację, okazji do zmieniania świata na lepsze!

 

P.S. Pamiętaj, że inwestujesz w zestaw najbardziej zaawansowanych umiejętności wspierania innych, negocjacji i rozwiązywania za bardzo dobrą cenę.

 

ZAPISUJĘ SIĘ JUŻ TERAZ

Zapisy tylko do 31 maja br.!!!

  

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.